niedziela, 29 sierpnia 2010

Czas twórczy

Oj, tak, tak! Dawno mnie tu nie było. Jednak dzisiaj nadrobię wszelkie zaległości. Co robiłam w tym czasie? Nie, nie byłam na wakacjach (ze względu na Jaśka ten rok odpada), za to wakacje przyszły do nas. Jak to? A tak to. Przyjechali do nas serdeczni goście z zza wielkiej wody i spędzili z nami urocze dwa tygodnie. Dzięki tej wizycie lato 2010 będzie mi się bardzo miło wspominało. Dziękujemy kochani!!
A tak poza tym, to szanowny sierpień okazał niezwykle twórczym czasem. Chyba jeszcze nie wspominałam?! Jak mogłam, przecież to najważniejsza wiadomość! Uruchomiłam maszynę do szycia przecież. Właścicielką jest Mama, pochodzi jeszcze z czasów, gdy byłam mała i mama szyła mi pościel i ubranka i inne cuda na kiju. Stary poczciwy Łucznik. Jasiek stał się już na tyle poważnym Jankiem, że dostał swój oddzielny pokoik, więc swobodnie wieczorami mogę nawalać maszyną. Tak więc jak się zabrałam za kombinowanie, to przestać nie mogłam. Oto jakie są wyniki mojej pracy.

Porządny Jasiek powinien posiadać porządnego jaśka, zatem postanowiłam zrealizować owy plan. Póki co podusia służy jedynie do przytulania, bo za duża do spania, ale ważne, że się podoba. Siedzi sobie teraz dumnie w fotelu tuż obok pluszowego tygryska.



Co więcej, podusia jest dwustronna:)




Dalej mamy też poduszki, tylko już poważniejsze. I te szukają nowego właściciela. Czekam aż ktoś je przygarnie na swoją kanapę i fotel:)












I o to torebce swojej własnej marzyłam. Coby wiele mieściła i taka moja była. Pierwszy raz szyłam takie coś, więc są pewne niedociągnięcia, ale i tak jestem ogromnie zadowolona.




Tylko, żeby nikt mi nie mówił, że się przechwalam. Dzielę z Wami swoją radość z tworzenia czegoś ciekawego. Tyle:) Udanej niedzieli dla wszystkich

2 komentarze:

  1. Dla nas też był, to ciekawy, serdeczny czas. Dziękujemy, że chcieliście się z nami tak często spotykać. A jasiek dla Jasia prześliczny. Gdybyśmy mieli bobaska, to bym taki u Ciebie zamówiła. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. super poduchy:0) dziekuję za odwiedziny i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń